Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Mei 19, 2012, 06:17:20
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws:

+  Dierenwinkelinspectie
|-+  Dierenwinkelinspectie
| |-+  Inspecties
| | |-+  inspectie controle Pet's Place Leerdam
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: inspectie controle Pet's Place Leerdam  (gelezen 2547 keer)
tropicalhuman
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: Juni 03, 2008, 11:40:07 »

Naar aanleiding van mijn inspectie ronde deel ik de consument toch het volgende mede over Pet's Place leerdam centrum op te passen met hun aankopen al daar op het gebie van dierenvoedsel welke los is op te scheppen en per gewicht wordt verkocht omdat deze onafgedekt ligt en iedereen (consumenten) in kunnen graaien, er boven hoesten en niezen etc. waardoor zij schadelijke bacteriën over kunnen brengen op het voedsel wat nadlig is voor uw huisdier.
Ook trof ik bij drie bezoeken steeds de dode vissen in de aquariums aan die ik er al zag drijven bij mijn eerste bezoek waardoor ziekte kiemen vrij komen en worden overgebracht op de andere vissen en het maar de vraag is als uw deze koopt of deze al niet ziek is want een zieke vis kan weer dezelfde ziektebacteriën overbrengen op uw gezonde vissen.
Aquariumplanten die in een bak met water stonden waar een vette laag op dreef en de planten zagen er verslijmd uit wardoor deze niet mee verkoopbaar zijn, en koop de consument het toch dan loopt u het risico dat uw aquariumwater ernsig achter uit gaat en dat ten koste gaat van uw vissen, verder is het raadzaam daar in de zaak gelijk de datum van al uw producten die U koopt na te kijken op houdbaarheidsdatum want zelfs verpakt voer blijkt geregeld over datum te zijn terwijl deze dan dient weg te worden genomen uit de schappen, maar men is daar liever lui dan moe want dat blijkt dan ook wel als je zo nalatig bent met de verzorging van je producten in de winkel om dat allemaal bij te houden als winkelier.
Verder mag men vraagtekens gaan zetten achter het advies wat men daar verstrekt aan de consument want men doet er beter aan op internet te zoeken en over te nemen dan het advies van deze winkelier en zijn ondeskundige personeel op te volgen want dat kan ten nadele van de gezondheid en het welzijn van uw huisdier / vissen zijn.
« Laatste verandering: Maart 15, 2009, 11:10:46 door Jeroen » Gelogd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte